060411

Hola guapos! Dagen var till en början ett rikgt jäkla pain in the ass. Vi hade 3 prov innan lunch, för att sedan efter lunch ha SO i en och en halv timme. Med vikarie. Där vi bara gjorde uppgiter för att ha något att göra. Kul. Verkligen.
Efter skolan gick jag iallafall hem och väntade på mamma. Vi drog in till stan och letade balklänning till mig. Jag hittade en klänning i en butik som faktiskt hade rikigt billiga klänningar om man jämför med dom andra, och den var faktiskt riktigt fin också! Och sedan så hittade jag även en sjukt fin klänning på, hör och häpna, H&M. Om den inte hade varit ifrån H&M så hade jag nog köpt den. Men jag har ju "köpstopp" där (som inte går något vidare) och det känns dessutom lite tråkigt att köpa balklänningen därifrån.. Men men. Hittade även ett par jeans ifrån BikBok och en virkad väst och jumpsuit från H&M.
Vi kom hem för inte så länge sedan och nu ska jag plugga lite tror jag, sedan blir det Glee. Puusss


Hahahaha! Provade att köra "puta-med-läpparna-och-ha-munnen-lite-halvt-öppen-ser-ut-som-man-bajsat-på-sig-minen". Inte riktigt jag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0