friday, friday

Tjaaa. Pallar egentligen inte blogga men kör en snabbis.
Gårdagen var awesome. Julia och Thilda kom hit halv 7. Vi tog tåget in till stan. Jag hade ingen aning om vad vi skulle göra, visste bara att vi skulle möta Louise på Åhléns. Fast det skulle vi tydligen inte egentligen för precis innan Åhléns så ligger det ju ett Pizza Hut och dom styr in mig dit och där sitter Louise, Jt, Macke, Frippe, Marcus, Zäta och Geron! Haha blev skit glad :) Blev bjuden på pizza och efterrätt och dom sjöng för mig gullisarna. Vi hade två servitörer också som var skit roliga. Ena var skit skön och trevlig och den andra såg exakt ut som Bruno Mars och var skit söt. Vi tog tio-tåget hem och när vi kom fram till Stuvsta drog vi till Geron. Begav mig därifrån någon gång efter tolv och när jag kom hem satte jag mig i soffan med pappa och kollade film. Mys!
Okej nu blev det här inlägget ganska långt endå men jaja. Vet inte riktigt hur det blir ikväll. Jag kanske hänger med på bio men jag vet inte än. Sover iallafall hos Mathilda med tjejorna :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0