grattis kungen

Hej. Som ni säkert märkt så har jag tagit en bloggpaus. Har hänt lite saker som jag tänkte ta upp i ett annat inlägg, men jag tänkte bara meddela att jag ska försöka bröja blogga igen :)
Dagen började awesome. Träffade Frida J, Paula, Tindra, LB, Malin och Wilma i centrum. Vi köpte lite gottis och gick till rådsparken och hade lite picknick vid en bänk. Sjukt vad man saknar laget egentligen.. börjar verkligen känna det nu när våren är här och allt också.. så jag tycker det är bra att vi träffas lite då och då :)
Tog bussen hem med Paula och Wilma 20 över 4 och nu sitter jag och fixar mig lite. Ska dra hem till Louise halv 7 och käka, sen drar vi vidare ut till någon brasa. Egentligen tycker jag inte om Valborg, tycker det är överskattat och en ursäkt för att supa sig redlöst full. Men är ganska taggad för ikväll endå måste jag säga.
Nu måste jag fixa mig klart! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0