rubrik

Heeeeeeeeeey. Hann inte blogga någonting igår så drar en liten resumé nu istället.
Efter skolan tog jag tåget in till Söder med Mathilda och Louise. Först satte vi oss på ett skitmysigt café och fikade ett bra tag. Sedan kollade vi lite balklänningar. Hittade en skit fin som var korallfärjad och lång med lite krimskrams under brösten.. den hamnade defenitivt på möjligabalkläninngar-listan!
Sedan på kvällen hamnade vi hemma hos mig. Vi gjorde kladdkaka och hyrde en rulle. Dock var jag svintrött så jag somnade haha.. men det var även dom andra så dom drog redan vid 11.
Idag kommer jag springa runt och fixa lite för senare ikväll kommer det lite folk och firar mig, jag fyller ju år imorgon hihi. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0