bridesmaids

Hejeee okej igen förlåt för så tråkig uppdatering :/ Men har haft fullt upp hela dan.
Jag och min syster drog in tidigt till stan för att möta upp våran farmor och småkusiner. Vi var på Skansen hela dagen och kollade på alla djur med stora ögon (mest mina kusiner dårå). Det var super mysigt och kul, även fast det förekom små incedenter som innehöll både brännässlor och blöta skor med mera men vi behöver inte nämna det något mera :)
Väl hemma igen så tog vi det lite lugnt. Sen vid 8 tog jag och Vicki bussen mot Heron. Blev lite käk på tacobar och godisinhandling på Willys för att sen se den as roliga filmen Bridesmaids! Så jäkla skön och jag älskar att den visar att det inte bara är killar som kan och är roliga, kvinnor kan förfan bjuda på sig själva också! Och om de gjorde det.. ska inte avslöja för mycket men en tjej sket på sig mitt på gatan. I en brudklänning. Ni fattar..? ;) Haha jag dog av garv, dessvärre fick jag värsta hostanfallen varje gång jag började skratta för jag är en grönjävlig hosta just nu.. :( Jag skojar inte, vet inte om jag kommer kunna somna inatt så jävlig är den :( Jaja whateva puss på er så länge! Sweet dreams ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0