Dag 01 – Presentera mig själv

Mitt namn är Alice Victoria Stahre och jag är 16 år.. Jag är blond och grönögd och är 172 centimeter lång. Jag spelade fotboll i sisådär 10 år men slutade för ett tag sedan, saknar dock det och laget väldigt mycket. Jag älskar musik och lyssnar nog flera timmar om dagen. Förut var jag helt galen i U2 men det har svalnat lite nu, även om dom ligger mig varmt om hjärtat. Just nu är det Kings of Leon som gäller! Jag är rätt barnslig och kommer nog alltid att vara ett barn inombords.. Jag älskar att skratta och ha kul och retas tycker jag också väldigt mycket om, dock hatar jag när andra retar mig.  Har en hund som heter Marley, en fulsöt liten sak som springer runt och älskar att kramas. Jag har två ben och tio fingrar och cirka 17 miljarder leverfläckar. Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: linnea

SV: japp, from greece :)

2011-08-05 @ 17:07:33
URL: http://linneapalmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0