Dag 04 – Mina syskon



Jag har en lillasyster som heter Victoria. Hon är fyra år yngre än mig och är alltså född 1999. Jag är extremt glad att jag har just henne som syster, för vi är så jäkla lika varandra på så många sätt. Hon ser det antagligen inte nu, men jag känner igen mig i henne på så många saker hon gör och hur hon hanterar grejer för jag gjorde det exakt likadant när jag var i hennes ålder. Det här leder såklart till att det blir en jävla massa tjafs och ibland vill jag bara strypa ungen. Men dom få, fina stunderna vi har emellan åt gör allt värt det. Hon är nog den sjukaste personen jag vet och hon får mig nästan alltid att skratta. Much love to you my darling, du är awesome ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0