Dag 05 – 10 saker du inte vet om mig

* Jag bryr mig väldigt mycket om miljön och får panik om någon kastar skräp på marken.

* Jag har aldrig brytit ett ben.

* Jag tycker det är jobbigt att vara runt jätte gamla människor.

* Jag har fobi för kokta ägg.

* Jag har jätte svårt att släppa in folk.

* Jag hatar att ha ansvar på mina axlar.

* Jag har aldrig solat solarium.

* Jag tycker att det är jätte jobbigt att prata i telefon med folk man inte känner, t.ex om man ska ringa och beställa pizza eller ringa om moppe försäkring osv.

* Under en sommar hade jag en liten skogsmus som jag gjorde tam och som jag döpte till Stuart.

* Jag har alltid velat lära mig att spela munspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0