Dag 07 – Mina dåliga sidor

Hmm... jag har vell endå inga dåliga sidor? Sajjjk, klart jag har. Egentligen är vell det dock upp till andra att avgöra vilka de är men jag har några egenskaper som enligt mig dårå inte är dom bästa..

Jag har jätte svårt att koncentrera mig. Framför allt på föreläsningar och lektioner när någon pratar. Helt utan att jag tänker på det så börjar jag kanske tänka på något som hände någon timme innan och så leder det till att jag tänker på något annat och så leder det till att jag tänker på ytterligare något annat och vipps så har jag typ missat allt. Samma sak kan hända ibland när jag pratar med en kompis, känner mig jätte oförskämd men jag kan helt enkelt inte rå för att jag hamnar i min egen lilla värld ibland.

Jag har dåligt morgonhumör. Fast bara om jag blir väckt på fel sätt. Om jag får sova ut och man väcker mig försiktigt och snällt så äre inga problem, men om man väcker mig med typ Kamphund (nej det var inte alls en pik) eller hoppar i sängen så blir jag jätte grinig hela morgonen.

Jag är lat. Tror jag inte har sprungit på en enda skoljogg, har promenrat runt istället. Jag låter kläderna ligga på golvet istället för jag orkar inte hänga in dom i garderoben. Om jag är hemma själv blir det alltid pizza eller något färdigt, pallar inte laga maten. Tar moppen upp till stuvsta c om jag ska hyra film eller något, tar typ 2 minuter att gå, max. Sen jag slutade på fotbollen har jag tränat kanske fem, sex gånger. Om jag sitter på övervåningen och det ringer skiter jag i att svara för jag pallar inte gå ner. Haha ni fattar..? Är dock inte alltid såhär lat vill jag bara påpeka!

Det finns säkert tusen saker till men det här var dom som jag kom på nu. Peeeeace på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0