dilemma

Alltså åh.. jag har tänkt lite och egentligen känner jag att jag vill byta till sam media på HGY. Hade psykologi idag och jag kände att det inte alls var för mig. Att tänka och studera människor har aldrig riktigt varit mig grej, eller jo men bara på mitt sätt. Jag tycker egentligen inte om att gå in "djupare" på varför man gör saker och hur man tänker osv.. tycker mycket mer om att skriva texter osv.. Plus att jag inte riktigt känner mig "hemma" på Sjödal. Okej, jag har typ gått 4 dagar så jag ska inte dömma skolan än men det är bara intrycket jag fått. Men nu är då frågan, är det någon som vet om det är ens möjligt att byta och isåfall hur svårt det är? Skulle vara jätte tacksam för svar.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror det finns platser där, ring rill studievägledaren eller biträdande rektorn!

2011-08-24 @ 20:20:02
Postat av: alice

yees, pratade med min studievägledare idag. men tack! :)

2011-08-24 @ 21:48:04
URL: http://alicestahre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0