håltimme

Har haft håltimme sedan halv 12 och börjar inte förens tre igen, plus att både Michaela och Lovisa har språk steg ett nu, så jag fick låna Michaelas moppe och åka hem. Sitter och kollar lite tv nu och ska vell snart börja röra mig tillbaka mot Sjödal. Är dock lite rädd för att jag har spanska steg 3 som lektion och jag känner INGEN i den gruppen :( Men men, it's not like i'm gonna die or something.. Peace out vi hörs senare! Eller kanske inte förresten för jag jobbar direkt efter skolan så vi får se. Pussen!


Har på mig mina nya fjäderörhängen idag


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Jasså okay bra! Tack Alice ^^

2011-08-22 @ 19:59:11
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0