hemma igen

Jahopp, då var första dagen i gymnasiet över. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Det var inte alls som jag förväntat mig, och endå hade jag inga förväntningar. Nya klassen var rätt tråkig, typ tre killar och fyrtio tjejer. Men Julias mamma gav mig ett smart råd igår och sa att man ska aldrig gå efter första intrycket, och med det i huvudet så kan jag se en ljuspunkt. Kommer säkert ha jätte kul i klassen bara alla kommer in i den först, för vafan vi har ju kännt varandra i typ fem timmar.
Michaela skjutsade hem mig med moppen och nu sitter jag bara och väntar. Ska ta en fika med tjejorna men Julia och Louise måste komma hem från stan först. Vi höres!


Ja jag är seg och jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0