seg söndag

Halluhalluhallu! Vi drog ju som sagt in till Voice igår. Blev lite käk först på Tacobar och de satt ju finfint. Men iallafall, de var rätt trist på kungsan faktiskt. Tycker det var rätt bra aritster och så men var så jäkla otaggad, stog typ i en vattenpöl plus att det var inge roligt folk där så vi drog hem rätt tidigt, typ direkt efter Chris Medina. För honom var det värt det, much love till den mannen ♥ Men vi köpte med oss brownies från 7eleven hem och hyrde filmen The Roommate och låg och snacka och hade mys och så sov Louise och Jt här.
Idag så åkte jag först och redde ut en sak i Myrängen, sedan åkte jag ner till huddinge c och mötte mamma och Vicki och gick runt där ett tag, blev en fika på det också. Har blivit helt beroende av vanilj-latte, haha. Fick med mig en tröja, ett par örhängen och ett nagellack hem. Allt från H&M. Såklart. Vad fan annars liksom?
Ikväll blire myselimys med Michaela. Ska ta och messa henne nu och så får vi se vad vi hittar på. Ha de! :) Pussen.


Tröjan som jag köpte på H&M.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Var det något illa som hände i Myris? :O

2011-08-21 @ 23:15:18
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0