två flugor i en smäll

Hejsan peeps! Skit tråkig uppdatering idag men har haft fullt upp så har inte hunnit. Kom på att jag aldrig bloggade om igår heller så tänkte göra det också.

Åkte ju iallafall som sagt in till Kungsan med Julia, Louise och Jt. Vi gick runt där ett tag men kände rätt fort att vi inte hade så mycket där att göra haha så vi drog till NK och H&M istället och spanade lite. Blev även en fika på det. Senare på kvällen kom dom över hit och vi hade mys i bio rummet och satt och snackade om allt och inget.

Idag var jag tvungen att sätta alarmet för första gången på typ 8 veckor. Kändes sådär. Haha satte alarmet på 10 och jag O R K A D E verkligen inte gå upp så snoozade yterligare en halv timme, fasar inför morgondagen. Gick iallafall upp och åt frukost sen åkte jag ner till Hemmakväll och mötte Julia, Louise och Jt igen. Vi köpte oss tjocka på godis och sedan åkte vi hem till Julia och hade Glee-marathon. Sam blir bara snyggare och snyggare för varje avsnitt jag ser. Var tvungen att åka hem en stund efter fyra för vid fem vare träning. Tjejerna var riktigt bra idag. Efter det moppade jag hem och käkade och nu sitter jag här.
Ska vell börja förbereda lite för imorgon då det är dagen med stort D. Kan inte fatta att lilla jag redan ska börja gymnasiet, det är fan en ny era i mitt liv. Känns så sjukt konstigt då det är en rätt stor grej men det känns så normalt.. kan inte beskriva känslan.
Ska börja ladda in videon också som jag lovade igår kväll. Pussen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0