i'm no beauty queen, i'm just beautiful me

Heje!! Uppdateringen har varit kass men jag har haft det helt awesome med mina vänner så då får bloggen ta lite stryk. I onsdags så kom Razmus och Camilla ut, ett par gamla vänner till familjen, lite senare kom även mina gals ut! Asså ååh, hade saknat dom så mycket!! Vi körde fyrhjuling, drog till några klippor och hoppade och bada, spela spel, åkte ring, käka middag nere vid bryggan osv..
I fredags åkte Razmus och Camilla hem. Jag och brudsen låg och schtekte hela dagen vid bryggan. Senare drog vi ut till udden och grilla korv, spela gitarr, snacka skit och kollade solnedgången. Blev även nakenbad på det senare när vi var tillbaka, dock avstod jag då jag var sjuk. Eller är det fortfarande egentligen men whatev's..
Igår kom det ut lite fler folk. Hade en litet "grillparty" för några från gamla klassen. Blir ju typ sista gången vi ses innan alla glider åt olika håll så passade på. Men vi hade det najs iallafall. Badade, åkte ring, grillade, badade tunna, och så spårade det mer och mer desto senare det blev haha. Jaja det var trevlans iallafall!
Idag drog vi upp de flesta och käkade lite frukost runt halv 11. Skjutsade över Max, Erik och Dogge rätt snabbt efter det för dom behövde dra lite tidigare. Sedan skjutsade vi över dom andra runt 1. Gick och plockade lite då sen åkte även jag hem någon gång runt 3. Hemma har jag bara slöat och gjort nada. Som sagt så är jag och har varit hyfsat sjuk, feber och grejer slår alltid till vid bästa tajmingen, och bad och sånt gör ju kanske inte saken bättre så är mäkta trött just nu. Blir en kväll i soffan framför någon film. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0