varför måste alltid detta fält fyllas i? :(

Heeeje! Hann aldrig blogga igår för jag åkte iväg till Michaelas landställe med henne. De va riktigt najs att träffa henne igen för det var typ.. nä inte riktigt men nästan ett halv år sen vi hung out senast. Vi kolla film och tv och låg och snacka och käka blåbärspaj och yada yada yada, bara tog det lugnt helt enkelt :)

Idag gick vi inte upp förens halv 2 och käka frulle, hehe. När vi vaknade så låg vi och snackade ett tag och klockan rulla på satt.. Vi åkte hem igen runt 3 och nu sitter jag här. Känner mig rätt seg och har fortfarande kvar den jäkla hostan!! Jag har inte bestämt mig än om det blir hemmakväll med någon rulle eller om jag ska ta och lufta på arslet och ut och träffa någon. Vi får se.... Pussen och kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0