you'll always be my hero, even though you've lost your mind

Tjena mitt bena! Dagen flöt på.. och vips så hade man slutat. Fick med mig en latte på vägen mot moppen och då träffade man även två små filurer som man saknat (Wilmut och Paulie). Stod och snackade med dom ett tag och sedan for jag hem. Här hemma har jag gjort.......... typ ingenting. Skulle egentligen ringt till HGY men jag har tänkt om och bestämt mig för att stanna på Sjödal. Orkar inte börja om med hela proceduren att lära känna alla och hitta runt i skolan osv. Och om jag skulle vantrivas så kan man ju faktiskt försöka byta senare eller till nästa år, om man har tur. Och jag hoppas att ni inte misstolkade mig i inlägget där jag skrev om allt det här, för Sjödal är en jätte bra skola och jag trivs helt ok, det är bara själva linjen som jag är osäker på.
Men nu ska jag gå och göra något vettigt. Sajk, det lär ju hända...


My man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0