051211

Så! Nu har jag käkat lite. Men hur har dagen varit då? Bra hoppas jag :)
Själv så hade jag ju skola och bla bla bla till 20 över fyra. Jobbar ju dirket efter och för att jag för en gångs skulle skulle kunna komma lite tidigare än vad jag brukar så skulle jag få skjuts hem. Men gissa vad det första är som händer? Vi får punka... FML -.- Fick ta en senare buss och istället så kommer jag lite senare än vad jag brukar till jobbet. Denajs :) Men men.
När jag typ har en halvtimme kvar på jobbet så står jag i kassan forever alone, det kommer på en jullåt på radion, jag tittar ut genom fönstret - OCH DET SNÖAR!! Kunde inte låta bli att le resten av kvällen :))
Nu måste jag plugga lite, sedan blir det krama kudden. Puss på er!

Tumblr_lssute8swa1qio40lo1_500_large
Tumblr_luo8r26qno1r36j8go1_500_large
Tumblr_lssuqw0npl1qio40lo1_500_large
hur underbart vore det inte att vakna upp till något sånt här? weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0