28 december 2011

Heeeeeeeeeeje på er! De va inte igår. Här nere i Thai är det varmt som attan och i vattnet likaså. Brände mig efter första dan men det brukar oftast bli så om man heter Stahre i efternamn, våra pigment är inte dom bästa.
De första två dagarna låg vi nere på Surin Beach och igår drog vi till Lam Sing. Åhh så himla vackert där!
Har även hunnit med att bli matförgiftad. Har legat och spytt konstant från 1 inatt till halv 8 imorse. Fyfan vad jag hatar skiten. Men har fått lite thaimedicin så nu är det hyfsat bra, är bara helt slut.
Just nu sitter jag och Vicki nere i lobbyn och facebookar lite. Vi, eller ah dom andra, beställer hem mat idag för jag orkar inte gå ut. Men vi hörs och förhoppningsvis kommer det lite bilder! Pussen!


Jaja vi ser konstiga ut men de sitter folk brevid oss och
kollade lite snett när vi tog kort så det fick bli första bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0