christmas time

Hejeee! Har haft en riktigt mysig helg måste jag säga. I fredags firade vi julafton eftersom att vi kommer sitta på ett plan ner till Thailand den 24:e. Himlans mysigt vare! Vi åt julbord, tomten kom och delade ut klappar, åt massa julgodis, sjöng och spelade gitarr och hade det bara allmänt trevligt. Älskar min familj!

Igår så var jag först i Skärholmen med Michaela. Hon klippte sig och sedan satte vi båda in en varsin fjäder i håret! Jätte fint! Dock så hade dom bara ganska korta och min hamnade på ett ställe så att man inte ser den så väl.. men men.
Gick runt och strosade där ett tag medans det var snökaos ute. Sedan tog vi bussen ner till centrum och mötte upp Olivia runt 6. Vi käkade kebab på kebabtorget och alla tre blev så jäävla mätta efter haha.
Efter drog vi hem till mig. Vi hade hyrt en film, Devil, som vi satte på. Lite julgodis och cola på det också! Dom drog någon gång innan 12 och då var jag forever alone igen så jag gick och la mig efter ett tag.

Idag sov jag ut, riktigt skönt! Vaknade halv 2 och sedan dess har jag bara pluggat en massa. Man tycker ju att det borde vara ganska lugnt med pluggandet just nu med tanke på att det endast är två riktiga skoldagar kvar innan lovet. Men nej nej. Då måste dom envisas med att slänga in två prov och andra läxor och uppgifter på dom dagarna. Dö. Men bara att bita ihop, för som sagt, två skoldagar kvar och sen lov! Underbart. Puss på er







bilder från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0