den 20 december 2011

Heje på er! Jobbade igår och direkt när jag kom hem satte jag mig och pluggade en massa. Därför jag inte hann blogga!
Idag hade jag först ett psykologiprov som nog gick helt okej, sedan så hade jag även en SOblahagrej (vet inte riktigt vad det var man man skulle läst två kapitel i boken och typ skriva om de). Vetefan hur de gick..
Fick iallafall sluta redan vid ett idag! Så himla skönt. Drog en snabbis förbi H&M på hemvägen och införskaffade mig ett nytt, vanligt vitt basic linne bara.
Väl hemma har det då inte hänt något speciellt. Har som sagt börjat att packa lite smått till Thailand (så nu är det kläder i hela rummet igen), och sedan har jag inte gjort mycket mer än att kolla lite tv. Funderar starkt på att gå och lägga mig ute i badet en stund nu. Känns väldigt lockande.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0