den 23e december 2011

Heje! Shiiiit redan den 23:e, vilket betyder att det är julafton imorgon! Wihu :)) Dock kommer ju jag sitta på Arlanda men whateva.. Fast ska jag vara ärlig, så tycker jag att den 23:e är bäst. För då är man liksom taggad och spänd inför morgondagen, och det är så mysigt när klockan slår över tolv. Jag har alltid varit en riktig julfanatiker och för mig är julen fortfarande magisk på något sätt. Kommer ihåg när jag var liten, då när jag skulle sova den här kvällen så låg jag alltid och undrade om jag någon gång skulle få träffa tomten på natten när han var där och lämna klappar i julstrumpan. Det fick jag tyvärr aldrig.. Men jag hoppas fortfarande!

Om en halvtimme ska jag ta tåget in till stan och luncha med Louise och Jt. Vi får se om jag hinner slänga in något mer inlägg innan jag åker, annars vill jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul och ett satans Gott Nytt År! Puss!!

Tumblr_lwkd06omly1qjscedo1_500_large
Tumblr_lwkd4rd2ph1qjscedo1_500_large
2lnjtzsx_large
Merrychristmas_180352454_large
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0