en söndagskväll som denna..

Heje på er! Jaaaaa jag vet, sämsta updaten men ni är vell vana vid det här laget. Men jag har iallafall haft fullt upp hela helgen så har verkligen inte hunnit blogga.
Just nu sitter jag och käkar rocky road och dricker mjölk, gött ♥ Om ett tag ska jag dra iväg till Kungens Kurva och köpa minneskort till min nya kamera som äntligen kommit, en Olympus PEN E-PL1. Fick med ett kamerafilter också (haha heter det så?) så kan fota med lite olika effekter. Ååh älskar den redan! Jag är verkligen inget kameraproffs så jag vet inte det kanske är värsta skit kameran men endå. Kommer bli så jäkla najs i Thailand, kommer fota hur mycket som helst!! :D
Men ska dra nu, vi hörs finingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0