jullov

Heje, läääget då? :) Igår gick jag på jullov, så himla skönt! Började 9.40. Alla sambeteende-klasser samlades i gympahallen och hade först lite fika, sedan dansade vi juldanser (haha..). Vi fick sluta 11 så de var en rätt chill dag i skolan om man säger så :)
För att fira lovet så drog jag och tjejorna till Kebabtorget och käka, det var mycket dajligt! Efter det åkte jag och Michaela hem till mig och kollade på Transformers 3. Åhh ska alltid börja grina när jag ser dom, så himla sorgligt när robotarna (dom snälla dårå) dör! :( När den var slut skulle hon träffa sin pojke så då vart jag forever alone. Segade bara resten av kvällen.

Idag har det varit full rulle. Vaknade vid 11 och hoppade in i duschen då, sedan hade jag tid kvart över 12 för att färga ögonfransarna. Blev inte så jätte stor skillnad men eftersom att jag hade så jäkla ljusa fransar innan så syns det endå lite. När jag var klar kom mamma och hämtade mig och så drog vi till Farsta. Handlade det sista inför Thailand. Blev även en trip ner till Huddinge efter.
Just nu håller jag på och packar klart. Har svårt att bestämma vad jag ska ha med mig, för min pappa var väldigt bestämd med att jag INTE fick packa för mycket den här gången. Hmm var de en pik eller? Haha kanske.
Senare så ska jag träffa Lovisa och kanske Johanna också. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men någonting blir det vell. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0