mörtsjötorp

Heeeeje. Har haft fullt upp så har inte hunnit med bloggen! Igår drog jag först och tränade med pappa och Johnny på morgonen. Haha hade inga armar kvar efter de. Sedan så drog jag in till stan med mamma och Vicki på lite shopping. Fick med mig en jacka ifrån Zara och en bhtopp ifrån BikBok hem. På kvällen kom mina gamla fina flickor hit! Vi hyrde film, snacka och mös :)

Idag så har jag varit med mamma och Vicki på luciafirande på Mörtsjötorp. Dom som äger de är vänner till familjen så vi åkte dit och drack lite glögg, kolla på hästarna och såg luciatåg. Mys!

Nu blir det lite plugg innan jag ska sova, pussen!




bilder från idag


Kommentarer
Postat av: olivia nummelin

åh så fin du e! pussss

2011-12-11 @ 21:34:20
URL: http://olivianummelin.devote.se
Postat av: OLivia Nummelin

Sv: inte ens i närheten av vad du är!

2011-12-12 @ 23:43:46
URL: http://olivianummelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0