sankta luciiiia, ge mig en tiiia..

Heje på er! Lucia idag! Har ni haft det bra eller? Min dag har varit rätt skön. Slutade skolan 2 och då tog jag bussen till mammas jobb (hon jobbar på dagis) och kollade på deras lucia-firande. Mina kusiner går där också så det var främst för deras skull ;) Efteråt åkte vi hem till dom och firade Matilde (äldsta lill-kussen) som fyllde 4. Vänta va, 4!? Jesus!! Jag kommer ihåg det som igår när jag var och hälsade på henne när hon bara var en dag.. nussan då. Stora tjejen :)
Kom hem efter fem någon gång. Har hunnit vara ute i regnrusket med Mallan på en sväng, ätit lussebullar och spelat lite gitarr. Nu blir det plugg. Blää :( Pussiluran!


tönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0