Whats goin on..

Det här är nog den modigaste killen jag någonsin sett. Jag vet att alla har delat det här klippet på facebook redan, men jag ville lägga upp det här för att sprida det så mycket som möjligt. Åh.. det skär i mitt hjärta när jag ser den killen. Så mycket sorg, så mycket smärta. Jag vill bara ge honom en stor, stor kram och säga att han är guldvärd.
Jag vet inte om någon som läser min blogg mobbar eller trycker ner någon. Men om ni gör det, snälla sluta. Ta istället hand om varandra. Säg hej. Hälsa. Le. Även de små sakerna hjälper. Blir så ledsen när det finns så otroligt hemska människor som kan göra såhär mot andra! Much love to you, Jonah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0