i go oh my god

Heeeeeeej. Igår var jag med Julia och Louise. Vi hyrde I rymden finns inga känslor. Haha den var minst lika bra som alla säger att den är, skit rolig!
Idag hängde jag med mamma och pappa och kolla kök, vi ska göra om vårat som vi har nu. Sen har jag varit hemma och inte gjort så mycket. Kollade Melodifestivalen som alla andra i Sverige. Tycker inte om det särskilt mycket längre, eller okej finalen kan vara kul att se men det är inte lika bra längre, det kändes som värsta b-programmet. Plus att det var skit dåliga låtar med förutom Dannys och några som hette Le kid. Fast Swingfly och någon Pernilla var helt okej också. Men iallafall, fet diss till det.
Nu kollar jag på Freaky Friday, kan inte fatta att det var 8 (!) år sen som den kom ut. Herrejävlar vad tiden går fort...
Efter det blir det nog sängen. Peace


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: hahah jaa :) asnice! <3 :P

2011-02-05 @ 23:49:14
URL: http://jjohhannass.blogg.se/
Postat av: Wilma

är det meningslöst att stanna? absolut inte alice! hur många fina minnen har du inte med fotbollen? vad ska du göra ist? och du vill väll ha flera minnen med oss? :'( <3

2011-02-06 @ 00:59:07
URL: http://wyttersted.blogg.se/
Postat av: Wilma

är det meningslöst att stanna? absolut inte alice! hur många fina minnen har du inte med fotbollen? vad ska du göra ist? och du vill väll ha flera minnen med oss? :'( <3

2011-02-06 @ 00:59:07
URL: http://wyttersted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0