i'll sing it one last time for you

Tjenare. Skit tråkig uppdatering igår, MEN, jag var faktiskt skit duktig och gjorde värsta videoinlägget. Men det tog typ en timme att ladda upp och sen när det väl var klart så hade det "uppstått ett okänt fel" som youtube så fint uttryckte det. Damp.
Men idag var det ju iallafall andra nationella. 160 fucking minuter. Men det gick ganska bra tror jag. Vi slutade efter det så då drog vi tjejor hem till Thildur och fixa pannkakor. Möms. Sen hämtade min mamma upp mig och Jt. Vi drog ner till Huddinge C för vi skulle ta fler hål i öronen. Jt bangade dock. Men jag gjorde två nya. Najs.
Nu ska jag typ plugga och sen ska jag dö. Känner mig fan inte bra :( Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0