saturday

Min dag igår var så himla.. bra. Den var faktiskt skit mysig. Jag, Julia, Mathilda och Jt tog bussen till farstasjön. Tyvärr hade dom inte hunnit plogat efter snöstormen men vi plogade en liten del själva. Det gick att åka typ 2 meter, haha! Men vi hade ju med oss o'boy och grejer så det var mys att bara sitta i solen med ett par jävligt fina vänner och snacka :) Efteråt drog vi hem till Thildur. Drack mer o'boy och kollade lite OC. Senare åkte jag hem till min sjuka mamma och höll henne sällskap. Vi kollade melodifestivalen och käka ostbågar. Måste bara säg att Brolle är så himla het! Helt klart Sveriges sexigaste man. Dock tycker jag inte att hans låt var lika bra, men det gjorde inget :) Puss!


Sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0