seeeeegt

Hellu. Min kväll/natt igår var helt awesome. Jt, Julia och Louise kom hit vid 4 och hjälpte mig att fixa i ordning och sen vid 6 kom födelsedagsbarnet Mathilda hit. Vi hade fixat tre-rätters åt henne och det blev skit bra!
Haha sen gick det bara utför. Nej drev men galet blev det. Typ dampa och dansa loss. Senare kom även Robin och Geron hit. Alla slagga här och ja... somnade vell typ runt 6.
Gissa när man vakna då? 10. Whie. Mathilda åkte typ då för hon skulle dra till fjällen. Resten gick och la sig och kolla tv och då gjorde jag våfflor till alla! :) Så jeeeekla gott. Efter det drog Geron och Robin. Då gick vi tjejor och la oss alla i sängen och kolla Gossip Girl. Vid typ halv 3 drog även Julia och Lojjsis. Och Jt söta ungen hade somnat då så då gick jag runt och röjde upp lite. Sen när hon vakna så drog hon också och nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Är så jäkla seg så det här kommer bli en riktig "bakis-dag".
Puuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0