22:12

Heeeeeje! Var med Michaela igår så det var därför jag inte bloggade. Vi spelade massa Mario Cart, sen åkte jag med hennes familj och bowlade på Heron. Jag vann första och Michaela andra (tror jag?:)). Sen så blev det som så att jag skulle sova hos henne så på vägen hem stannade vi till hos mig och så hämtade jag lite grejer.
Sen när vi var hos Michaela igen ladda vi ner någon asäcklig film, Autopsy hette den. Man kanske hör lite på namnet vad den handlar om.. Vet inte när vi somnade men någon gång var det ju iallafall :)
Vaknade runt 12.. låg och snacka en stund, sen blev det frulle och sen fick jag skjuts hem. Danke för det.
Hemma har jag inte gjort mycket alls. Typ käkat alldeles för mycket godis och haft det ganska tråkigt.
Puuuuuuuuuss påre gullunge


Good times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0