är fortfarande amazed över hur fort helgen går

Falköpingsborna kom hit på förmiddagen igår. Fikade lite först, sen drog halva gänget på sightsing inne i stan och resten inklusive mig drog till Formex. Träffade aldrig Maria Montazami :/ Hon hade varit där dagen innan och man kunde endå inte "hälsa på henne" och så för det hade varit massa fotografer och media och sånt hela tiden runt om henne satt.. haha hade nog lite för höga förhoppningar.
Men mässan var rolig endå, fanns sjukt mycket fina saker. Var hemma igen runt 6. Umgicks med släktingarna och spelade Wii och så då. Sen blev det tre-rätters. Alltså jag älskar när min far och hans käre vän Mattias lagar mat tillsammans, blir alltid så sjukt gott då. Senare till efterrätten kom Michaela hit också. Vi kolla film och snacka och hade det mys. Sen blev hon hämtad vid tolv. Efter det rullade det på här i huset och kom i säng halv 3 tror jag. Och yes, alla fick faktiskt plats! ;)
Vaknade imorse runt 11 tiden nästan på pricken. Käka lite frukost, duscha och så. Runt 1 åkte folket hem till Falköping igen. Här hemma har det varit väldigt segt hela dagen, har pluggat massa och legat i soffan.
Ska börja avrunda inlägget nu som blev ganska långt. Ska plugga klart engelskan och sen blir det sängen. Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Haha ja det får jag ta och göra! :) missade jag mkt i skolan idag? <3

2011-01-24 @ 18:35:28
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0