dancing where the stars go blue

Heje! Idag har det varit en as skön dag. Slutade skolan 11, najs. Gick till da smorgoesboard och käkade lunch med Jt, Mathilda och Louise. Vi satt där och snackde i någon timme. Sen gick jag och Jt och hyrde en film, Killers, och gick hem till mig. Den var faktiskt rätt bra. Ashton Kutcher och hon Kathrine Hiegel någonting från Grey's Anatomy var med i den, och jag säger bara en sak.. jag satt bokstavligen och dräggla! Ashton var så jäääävla snygg. Han var till och med snyggare än Jared! Det är helt sjukt! Jaja iallafall.
Just nu sitter vi och dippar nachos och dricker cola och snackar lite och har det mysigt. Senare blir det tacos. Möms!
Pussar


Äckligt snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0