Give me 20!

Heeeeej jag e gaaaaay. Neje :) Men idag iallfall så var jag skit snäll mot alla ni som läser min blogg och tog kort, MEN jag hittar inte fucking kamerasladden så nu får ni bli utan.. Jävla skit va? :(
Men vi hade två timmars håltimme på lunchen (fast sen så hade vi egentligen inte det :ppPpPPp) så då gick jag, Mathilda och Louise hem till mig så gjorde jag pannkakor år dom. Sen kom Jt och joina också.
Slutade skolan halv 3 och då drog Jt och Thilda  hem till mig och så plugga vi i någon timme, sen drog dom. Då provade jag mina nya kläder från H&M. Dom var skit snygga!
Sen var det träning.. sprang i spåret innan och jag hatar verkligen det där j*vla spåret! Men det blir bättre.
Hemma igen har jag käkat och nu blir det plugg och sen sängen. Verkligen ledsen för att det inte inte blir några bilder, vet själv hur tråkigt det är då men ni får hålla ut till jag hittar sladden! Måste visa Mathildas coola nya hår då. Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda Matti ^^ ♥

Hej gumman. Jag skulle verkligen bli överlycklig om du blir medlem på min värvningslänk, du kan vinna en domän när du samlat 400 poäng, ta chansen; http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2486 (du blir länkad på min blogg ifall du blir medlem, skicka en kommentar när du blivit det)

2011-01-20 @ 15:10:37
URL: http://sweetfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0