i wanna rock your body

Hejsan. Mötte upp Sofie i centrum idag ju. Haha kan inte beskriva känslan då jag fick hålla i min tele igen. Haha skoja men ärligt talat så blev man lite lättad. Men vi kika runt lite på rean och jag hitta faktiskt en bh på H&M. Röd dessutom, min första (röda bh alltså). Sofie hittade även en skitfin röd bustier där och ett snyggt linne. Najs! Visar kanske bild imoron om jag orkar på bhn.
Men vi strosa runt lite mer sen satte vi oss på McDonken och käka och snacka lite. Sen hade hon dans 4 så då drog jag hemmåt.
Åkte dirket till Älvsjö där min syster spelade final-match i en innebandy-cup. Tyvärr förlorade dom men dom var skit duktiga endå och mötte tjejer som var två år äldre så tyckte det var rätt bra endå att vinna silver i en serie för ett och två år äldre.
Men ja. Efter när vi kom hem hade vi värsta familjekvällen, inte haft på länge så det var mysigt.
Nu ligger jag i da sofa och kollar på något gammalt CSI NY-avsnitt på femman. Efter det blir det nog sängen.
Puuuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; haha oh yes i did :)

Ja så va de kanske :p tur att jag har dig :)



Nice me ny blogg btw :) den r fiiiiiiin precis som duu....

2011-01-06 @ 02:36:50
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0