Gästblogg

Hei! Alice här. Nä, det är Julia. Jag ville blogga på Alice blogg fööööör hon är så seg och vägrar blogga, och då finns det inget att läsa. Nu kan jag iallafall läsa det jag själv skrivit. Desperataste bruden i stan.
För att summera vad Alice gjort senaste tiden så har hon varit i Dalarna, vilket lät suuupermysigt. Hon har blivit asbrun... När hon kom hem så kom jag, Louise, Geron, Robin och Marcus och crasha hennes hus som var tomt. Förutom monstren i källaren då. Vi var här hela kvällen och åt pizza, såg på film i sängen och myste galet. Sen idag så var vi på Ica och handla frukost, eller vad man nu ska kalla det när man går och köper marabou och cola klockan tre på eftermiddagen. Nu ska vi gå upp och lägga oss i lökigaste rummet evaah och se film. Sen runt sju ska jag och Alice åka och möta Josefine och åka in och se bio. Senaste Harry Potter blir det, of course. Jag har redan sett den, men som det HP-freak jag är så är jag GALET TAGGAD på att se den igen. Så middag och bio blir vår kväll, fett mys. Okeeeej, nu har jag skrivit alldeles för långt så tjingeling på er.





Söta tjejer.


Kommentarer
Postat av: Louise

söta ni är.

2011-07-22 @ 11:04:02
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0