i'm singing in the rain

Heje! Det har spöregnat hela dagen och det lär fortsätta till kvällen också.. Med andra ord så får man hålla sig inne. Eftersom att jag sitter i en liten stuga i skogen så finns det typ tre saker att underhålla sig med: Datan, TV och Yatzy. Yatzy är jag riktigt trött på eftersom att det har spelats ungefär femtioelva gånger redan och här uppe finns det ungefär fem tvkanaler.. Så datan it is och varför inte passa på att blogga lite då!? :)
Finns dock inte så mycket mer att säga för jag har redan sagt det mesta.. Min pappa och morbror kommer upp lite senare också så det blir kul att träffa pappsen, har inte sett honom på typ en vecka. TTYL!


Lite brun har jag vell blivit..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0