It was like a time bomb set into motion, we knew that we were destined to explode

Heysan babes! Jag ber om ursäkt för att uppdateringen är så upp och ner. Men så blir det nu på sommaren, åker ut till landet lite då och då (där jag var nu i helgen) och sen så är det massa andra saker som kommer upp och man orkar inte sitta inne vid datan osv osv osv.. But I try!
Så tänkte slänga in ett kort inlägg nu. Vaknade upp ute på landet och tog det rätt chill. Sedan åkte vi hem och gjorde ett stopp på the McDonk på vägen. Det satt fint. Här hemma så somnade jag hihihi, skulle bara "vila ögonen" lite och så vaknar man upp en timme senare. Jaja nu sitter jag här iallfall. Vid halv 8 ska jag möta upp lite folk för att dra mot Långsjön. Ha det bra! Pussar


Osminkad och seg tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0