love me, fool me oh how you do me

Hi guys! Senaste dagarna har vell varit.. bra. Nej men dom har faktiskt varit rätt awesome, men jag saknar mina vänner och det blir lite tråkigt i längden att bara umgås med föräldrarna och familj och deras vänner. Men men, solen har stekt, vi har varit ute med båten och badat på klippor, käkat lite lunch vid en mysig liten restaurang, firat min pappa som fyllde år igår, har busat med alla småglin som är här, spelat gitarr och sjungit, åkt ring och yada yada yada.. :) Ska inte klaga.

Dumma som vi är så har vi slarvat bort kamera sladden till den kamera som vi tar dom flesta bilderna med så tyvärr blir det inte så mycket roliga bilder som jag kan visa :( Men kom ihåg att ta den andra kameran för några dagar sen så bjuder på en bild från den kvällen! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0