pannkakor och allsång

Så såg min dag ut igår. Hände ju i och för sig lite grejer emellan.
Cyklade iväg runt halv 1 mot Frippson och blev mött av tre trötta pojkar. Jag hade lovat kvällen innan att jag skulle göra pannkakor till frukost åt dom, och man håller det man lovar, aight? Sedan slöa vi bara i soffan till en konstig film som va typ fyra timmar lång.
Efter det for jag hem en snabbis och slängde i mig lite mat och sedan mötte jag tjejerna vid stationen. Tog 18.20 tåget mot stan och där ifrån mot skansen. Eftersom att vi var rätt sena fick vi sådär platser men de funka helt okej endå. Jag som tidigare inte tyckt om Håkan blev riktigt förvånad och tyckte han var rätt bra, han hade sån energi och publiken var så taggad så man liksom flöt med. Sedan var även Ulrik Munther där och hans röst, jag dör.. Hans leende, jag dör.. Och juste! Efter själva sändningen kom självaste Jason Derulo ut på scen och körde en låt. Jag och Julia ba WTF händer det här? Haha jag är inget jätte fan men jag tycker endå han är rätt bra och det var så jävla coolt! Haha.
Efter drog vi hem till Mathilda och mös på hennes mysiga altan. Var hemma igen runt 1.
Idag vet jag inte riktigt vad jag gör. Sitter nyduschad och håller på och rensar mina kläder. Ikväll tror jag att jag ska till medis iallafall och spela kubb (haha!), fast jag ska nog mest kolla på då.

Pussar, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0