remember my name

Heeeje! Var ett tag sen, MEN jag har ju förvarnat er för dålig uppdatering under sommaren ;) Just nu sitter jag ute på landet i rottingsoffan på verandan och kollar ut över viken och lyssnar på musik, myspus.
Det är rätt segt här ute nu, så därför åkte familjen in till Dalarö med båten och tog en lunch på Skärgårdsdoktorn. När vi kom tillbaks spela vi lite boule på stranden med farfar och rita, sen dess har jag bara slappat här.
Lunchen blev rätt sen så därför har jag bestämt att vi bara ska koka lite rödbetor med salt och smör till middag och ha med det ut på udden som lite picknick. Även om det är rätt tråk här ute just nu så är det bra jävla vackert. Det enda som fattas är solen som gömmer sig bakom slöjmolnen. Vi höres, gott folk! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0