280611

Shit, kan inte fatta att det är den 28 juni redan.. tiden går på tok för snabbt nu för tiden. Hej på er förresten! Jag och Jt tog moppen ner till Huddinge c runt halv 2 idag. Vi kikade runt i lite olika affärer, åt subway och tog en Cooler från 7eleven som är to die for i solen. Jag fick med mig en hatt, en stickad tröja och en present till min mami som fyller år imorogon hem. Kom hem för kanske en timme sen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu..... Hmm får hitta på något. Det är ju galet skönt ute iallafall. Jaja, pussar och bananer!








Kommentarer
Postat av: Patrickmerethe

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-28 @ 12:03:33
URL: http://patrickmerethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0