du gamla, du fria

Hipp hipp hurra för Sverige idag! Har dock inte firat någonting.. haha.
Men gårkvällen var riktigt mysig! När jag jag hem till Thilda drog vi först till Coop och köpte lite gotti. Sedan åkte vi hem igen och kollade BB. Kommer sakna de nu på vardagarna! :( Sen kom Geron och Andreas.  Vi Jag och Mathilda gjorde bullar och sen kollade vi South Park. Vi sparkade ut pojkarna vid 3 och då började MTV Movie Awards! Vi lyckades faktiskt att se hela men när det slutade vid 5 somnade vi direkt.
Vaknade vid 1 idag. Då käkade vi frukost ute i solen och sen drog jag hem.
Ska iväg på träning nu om typ 5, så måste börja byta om. Later!


Mitt damp-barn & jag.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0