.

Har lite dötid nu så tänkte göra en hederlig gammal lista. Peace
(jag gjorde en ny lista och tog bort den gamla så det här är egetnligen publicerat 12.27 030611)

Namn: Alice Victoria Stahre
Piercingar: 5 stycken i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 172 centimetah
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: Blond
Fräknar: Ja..
Motto: Jag tycker om "döden är bara ett andetag ifrån dig så passa på att leva" och "det kan inte gå sämre än åt helvete"

Kär? Sam in my ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans? För tillfället: nej
Tycker du att du är attraktiv? Nja.. ibland å ibland inte
Dricker du? Dricka bör man annars dör man
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Det som finns hemma.. 
Vilken parfym använder du? Den rosa DKNY
Vad är du rädd för? Framtiden, att misslyckas och hajar
Gillar du att tvätta? Jag har tvättat 2 gånger i mitt liv så svar nej
Gillar du berg- och dalbanor? Jarå! :)

Senaste...
Filmen du hyrde? Mean Girls 2 och Grown Ups
Filmen du köpte? Typ alla Harry Potter filmer tror jag (?)
Låten du hörde: Today I don't feel like doing anything eller va den heter med Bruno Mars
Låten du laddade ner? Whip my hair
Personen du ringde? My mama
Personen som ringde dig? Mama
TV-program du såg? BB
Person du tänkte på? Sofieeee... :)

Favorit...
Låt: With or without you, kings ans queens och teenagedream
Sak att göra: Leva livet, vara med vänner och familj
Sport: Fotboll, duh?
Dryck: Mjölk
Kläder: Hah jag vet inte
Film: Just nu så äre Grown Ups
Bil: Jeep Wrangler
Serie: One Tree Hill ♥

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Har jag säkert..
Gråtit över en flicka? Jadå
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nej. Jag lyssnar på Lojjsan: Kramas istället för att slåss!
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Alltså som jag bar känner över internet? Nej

Antal...
Gånger du varit kär? Hm.. jag vet inte. Kanske 2, 3? Har väldigt svårt för att börja gilla någon
Gånger ditt hjärta brustit? Hihi... har aldrig varit suicidal precis men kanske har hänt någon gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Haha hur ska jag veta?
Tjejer du kysst?  Zeroo.. eller?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Eftersom att jag fortfarande går i grundskolan så har jag kontakt med de flesta..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning

Senaste...
Boken du läste? Att kyssa eller inte kyssa Jake Mattews
Personen du fick e-mail av? Min spanska-lärare
Personen du fick brev av? Mitt försäkringsbolag
Personen du fick sms av? Julia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Kommer inte ihåg
Saken du köpte? BHar

Vad har du gjort idag? Ätit frukost
Var det kul? Ehh.. ja
Brukar du svära mycket? Säger jävlar och fan för mycket..
När stiger du upp på morgonen?  Beror på
Vad har du på dig?  Shorts och tröja
Vad ska du göra ikväll?  Vet inte än
Vad är du allergisk mot? Ingenting
Var har du ont? Ingenstans
Kan du stå på händer? Nää.. bara fusk varianten
Håkan Hellström eller The Ark? Mathilda döda mig inte nu men av dom två måste jag nog ta Håkan..
Salt eller socker? Båda
Gillar du ketchup? Nja sådär, till pommes är det gott!
Är du glad nu? Helt ok
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Musik.......?
Stockholm är... ? En as fin stad!
Göteborg är... ? Också en ganska fin stad!
Kan du sjunga? Alla kan sjunga, frågan är hur bra det låter
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Hawaii, Usa, Canada, Mexiko, Tillbaka till SydAfrika m.m...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0