i will die for you, my love

Heje bloggen! Helgen blev rätt awesome. Fredagen spenderades på Liseberg med söta Hanna Örnqvist som man inte träffat på år och dar. Lördagen och söndagen vare cup som gällde. Vi hade två lag med och de ena laget kom 9a tror jag och det andra vann silver av hela 32 lag, är stolt över er tjejer! Kvällen igår spenderades i bilen, blev ett stopp på McDonken och sedan sov jag resten nästan. Kom hem vid halv 1.
Idag drog jag till Skäris med mamma och Vicki. Fick en fin tröja av mamma och även en fika på de. Hemma har jag städat rummet, det såg verkligen förjävligt ut! Haha till och med mina föräldrars vänners 8-åriga dotter tyckte att det var väldigt ostädat. Nu är jag klar iallafall, blev kanske inte skinande rent men alla kläder är borta iallafall! :) Sitter och väntar på Julia och Louise som kommer vilken minut som helst, vi ska grilla hemma hos mig. Fett gos. Pussen!








Tidsfördriv.. har på mig nya tröjan iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0