I'm back!

For now. Reser till Götet imorgonbitti så kommer tyvärr inte kunna blogga förens efter helgen. Men iallafall, jag har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga. Balen var helt awesome, dock hade det kunnat blivit roligare efter. Men men. Skolavslutningen var typ det sorgligaste jag har varit med om. Grät i typ 2, 3 timmar i sträck efter. Tur att man har så fina vänner som tröstar en <3 Kvällen spenderades med de flesta från klassen vid trehörningen. Sov sedan hos Mathildur med tjejerna. Resten av dagarna har jag gjort lite olika, har jobbat hela den här veckan så jag har inte orkat så jätte mycket men har hunnit med lite grillning och så har jag även hunnit träffa fina Sofie och Tindra! Nu måste jag börja packa, pussen ♥


I min snygga Statoil skjorta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0