spraytan

Tja! Dage började 9 i skolan. Vi fick tömma skåpen.. nu är det nära. Efter var det det årliga lådbilsrallyt.
Vid kvart över 12 drog jag och Louise iväg in till stan. Vi spraytanade oss och herre min mamma vad bruna vi blev. Det värsta var när vi skulle gå tillbaka till tåget. Såg ju förjävligt ut när den inte har sjunkit in helt och man inte har duschat, och alla verkligen stirrade. Väl hemma har jag inte gjort mycket alls. Man kan ju typ inte göra någonting med det här på. Inte de 12 första timmarna iallafall. Haha det tog 2 timmar innan jag ens vågade sätta mig ner. Jaja.
Imorgon blir det skansen och grönan med klassen, gissar på att jag kommer hem ganska sent så räkna inte med något inlägg. Pussen!


Det här är endå milt, ser ut som en neger i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0