the ball isn't over, cinderella

Längtar galet mycket tills nian är över och jag börjar gymnasiet. Fy vad skönt det ska bli! Men om det är någonting som jag fortfarande verkligen ser fram emot att göra tillsammans med alla kungisbarn så är det balen. Jag vet redan exakt vad jag ska ha på mig, klänningen är skit fin! Grejen är bara att jag inte hittat den än. Eller, jag har en bild i huvudet utav hur den ser ut. Jag vet inte hur jag ska göra!! Synd att jag inte ska till Thailand innan för då hade jag ju kunnat sy upp den där. För det är vell så jäkla dyrt att göra sånt här i Sverige? Aja..

Typ precis som dom gula klänningarna ser ut, fast med några små skysteringar. Den ska vara vit och i annat tyg, och bandet ska vara flätat, annars är det klänningen i mina drömmar..





Det här inlägget skrev jag för nästan exakt 5 månader sedan.. herregud, kan inte fatta att dagen med stort d redan är här. Hittade tyvärr aldrig min drömklänning.. får spara den till balen i gymnasiet istället, men hittade en annan som funkade också. Tiden har gått så jävla fort. Och jag tar tillbaka det jag skrev om att jag tycker det ska bli så himla skönt att börja gymnasiet, för jag vill verkligen inte sluta i kungis :( Inte nu iallafall, bara ett år till.. Åh. Alltså jag har fallen in love med våran störda och mentalt skadade klass/klasser. Vi är så sjukt jäkla roliga och egna. Men framtiden kommer vare sig man vill eller inte. Så därför så tänker jag göra kvällen till den bästa kvällen ever! :) Även om en egoistisk bitch har lagt sig i.

Nu på förmiddagen har vi fixat och dukat i ordning i matsalan, och det blev fint faktiskt. Ska strax hoppa in i duschen och börja fixa naglar och så.. Senare drar jag ner en snabbis till Huddinge c med mamma och inhandlar det sista!
Jag och tjejorna ska fixa i ordning oss innan hos Julia och det kommer bli så jävla awesome! Tänk er typ american high school prom night-film, alla kommer dit i mjukisar, skålar med skumpa och jordgubbar, huset för oss själva, springer runt och fixar i ordning oss till hög main stream musik. Så jävla najs!! :) Sedan kommer typ alla våra föräldrar och fotar oss och sedan bär det av mot skolan. Vi ska vara där 18....... Åh är så jäkla taggad för det här :') Pussen

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade ni det bra på balen då? :)

SV: Haha.. Ja okej, men det låter ju bra. Kram på dig :)

2011-06-10 @ 12:10:34
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0