untie these hands

Heje! Gårkvällen spenderades först med lite brännboll, och sedan gick vi vidare till Frippson. Det var jag, Thilda och typ fjorton grabbar, haha. Var hemma igen vid 2, och herregud vad rädd jag var.. Min syster hade sett två män lalla runt på våran tomt lite tidigare på kvällen, och jag visste ju inte om dom typ stod i någon vrå och lurade + att det var ingen hemma när jag kom hem :( Så jag sprang och kurade ihop mig i soffan ända tills mina föräldar kom hem, haha! Men jag lever fortfarande så ingen skada skedd.
Om ett tag ska jag röra mig mot fröken Hedbeck. Vi ska ha uppesittarkväll och kolla MMA's på MTV! Dock tror jag att vi kommer somna, det börjar 3.. men vi ska kriga :) Pussen


Mys!

Kommentarer
Postat av: Louise

SPRAY TANNING i Stockholm



Spray Tanning, Helkropp 300.-



Metod som snabbt och enkelt ger din hud fräsch lyster.

Du får fin solbränna bara på några minuter.

Spraytanning är ett hälsosamt alternativ till UV solning och passar till alla hudtyper.



ATT TÄNKA PÅ:

- Peela huden noga samma dag före behandlingen utan att smörja in huden.

- Undvik makeup, parfym och deodorant.

- Duscha INTE inom 10 timmar efter behandlingen.

- Träna, sola, bada och basta INTE samma dag som behandlingen görs.



DAGEN EFTER

- Använd bodylotion för jämnare och längre varaktighet.

- Skrubba INTE med handduken när du torkar dig.



Hur länge håller en spraytanning behandling i sig?

- Om du tillför fukt till huden de kommande dagarna efter din spraytanning behandling så förlänger du effekten. Som beskrivits ovan är det viktigt att döda hudceller tas bort innan behandlingen och inte faller av precis efter. Då försvinner endel av effekten av din spraytanning. Sköter du detta rätt kan en behandling hålla i 10 dagar, slarvar man betydligt mindre.





hihihihihihihihi imorgon kör vi! :D Puss!

2011-06-06 @ 11:46:39
URL: http://bylouisef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0